Zásilka je poškozená
Až vám přepravce předá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce.😄 Pokud objevíte jakékoliv poškození, balíček nepřebírejte.
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto poškozené? Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonním čísle 483 313 122 nebo e-mailem: sales@evolutiongroup.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete prosím fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. V průvodním dopise popiště závadu, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme ihned peníze.
Zboží nebylo dodáno kompletní
Udělali jsme chybu a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 483 313 122 nebo e-mail sales@evolutiongroup.cz a my vám scházející zboží ihned zašleme.
Formulář pro uplatnění reklamace
Produkty vám nevyhovují a zboží chcete vrátit
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk nevybalujte z původních obalů. V případě vrácení šperku, u kterého byla na Vaše přání upravena velikost, se příplatek za úpravu nevrací.
Odstoupení od smlouvy
Šperk chcete vyměnit za jiný
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro výměnu zboží. V případě výměny zboží za jiné v hodnotě nad 1499 Kč se poštovné neúčtuje, pouze případná dobírka ve výši 40 Kč. Je-li hodnota měněného zboží nižší než 1499 Kč účtujeme poštovné a případnou dobírku dle našich podmínek o dopravě. Zvolte si i způsob dopravy a napište jej do poznámky "Požaduji". Jakmile nám balíček dorazí, co nejdříve vám pošleme šperk dle vašeho výběru.
Formulář pro výměnu zboží za jiné