Přihlásit se
Košík je prázdný {{ pocetPolozek }} ks    {{ suma }} Kč

OBJEDNÁVKA

• Jak si u Vás mohu objednat zboží?
Objednávka je velmi jednoduchá. Stačí u vybraného zboží kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“.
V košíku následně zadáte způsob platby, dopravy a své osobní údaje.

• Nevím si s objednávkou rady. Mohu Vám zavolat?
Samozřejmě, rádi Vám s objednávkou pomůžeme. Zavolejte nám na tel.: 483 313 122.

• Objednávku jsem si rozmyslel/a. Jak ji mohu zrušit? 
Zavolejte nám nebo napište na sales@evolutiongroup.cz .

• Vytvořil/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný potvrzující e-mail. Jak je to možné?
Mohlo se stát, že jste uvedl/a chybný e-mail, který obsahuje překlik. Prosím napište nám na sales@evolutiongroup.cz nebo zavolejte na tel.: 483 313 122, překontrolujeme, zda nám objednávka v pořádku dorazila a zda je chybka skutečně jen v e-mailové adrese.

• Jaká je na zakoupený šperk záruční doba? 
Na šperky se vztahuje záruka 2 roky.

• V balíčku nebyla tištěná faktura. Kde ji najdu? 
Faktura Vám přijde v elektronické podobě na Váš e-mail.

• Bude zakoupený šperk dárkově zabalen?
Stříbrné i zlaté šperky jsou balené v originální krabičce, ke které Vám dodáme i dárkovou taštičku. Ke šperku se Swarovski krystaly či s říčními perlami navíc obdržíte také certifikát pravosti.

 

DOPRAVA A PLATBA

• Jak mohu šperk zaplatit?
Objednávku můžete uhradit kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku. V případě dobírky při převzetí balíčku můžete platit hotově nebo kartou přímo na místě (na poště či na pobočce Zásilkovny).

• Nedaří se mi zaplatit kartou / převodem. Zašlete mi platební údaje pro platbu z účtu?
Pokud se Vám z nějakého důvodu nedaří uhradit objednávku přes platební portál GoPay, nezoufejte. Do Vašeho e-mailu jsme Vám zaslali potvrzení Vaší objednávky a dole najdete též číslo našeho účtu, na které můžete platbu odeslat. Nezapomeňte jako variabilní symbol uvést číslo Vaší objednávky.

• Mám objednávku v hodnotě nad 799 Kč, přesto je mi účtováno poštovné. Přitom by poštovné mělo být pro objednávky nad 799 Kč zdarma. Jak je to možné?
Poštovné zdarma skutečně platí pro objednávky, které mají hodnotu alespoň 799 Kč. Objednávku je však nutné uhradit předem ( kartou, převodem), tato akce se nevztahuje na dobírku.

• Jaké přepravní společnosti používáte?
Šperk Vám odešleme Českou poštou nebo na vybranou pobočku Zásilkovny.

• Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?
Všechny objednávky se snažíme vyexpedovat co nejrychleji to jen jde, abyste je měli co nejdříve u sebe. Pakliže vytvoříte objednávku do 12:00 hodin dopoledne, balíček odešleme ještě týž den. Přepravní společnost Vám pak zásilku doručí obvykle do 2 pracovních dní.

• Mohu si šperk vyzvednout osobně?
Určitě. Vaši objednávku si můžete osobně vyzvednout na naší provozovně Evolution Group CZ na adrese Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Sídlíme v 1. patře a zastihnete nás tu každý všední den od 7:00 do 15:30 hodin.

• Zakoupil/a jsem u Vás šperk, ale zboží mi ještě nebylo doručeno. Kde mohu zjistit stav zásilky?
Jakmile balíček odešleme, dorazí Vám do e-mailu informace, že byla Vaše objednávka právě vyexpedována. V tomto mailu najdete také číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
Pokud z nějakého důvodu číslo balíčku v e-mailu nemáte, neváhejte nám zavolat na tel.: 483 313 122, rádi Vám stav zásilky vyzjistíme.

 

REKLAMACE

• Jak mohu reklamovat zboží?
Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci, vše je zde podrobně vysvětleno: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ .

• Nedaří se mi přihlásit do svého účtu. Co mám dělat?
Zkuste resetovat heslo: https://www.evolutiongroup.cz/zapomenute-heslo/ . 

• Jaká je lhůta pro vrácení / výměnu zboží?
Zboží můžete vrátit či vyměnit v zákonné lhůtě 14 dnů.

• Chci zboží vrátit. Zašlete mi kód pro zpětné vrácení zásilky?
Bohužel, pokud zboží vracíte nebo jej chcete vyměnit za jiné, dopravné hradíte Vy, zpětné kódy pro vrácení zásilek neposkytujeme.

• Na jakou adresu mohu reklamované zboží poslat?
Evolution Group CZ s.r.o., Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Balíček s reklamovaným zbožím vždy označte číslem reklamace.

• Dorazil mi šperk, který je poškozený. Jak mám postupovat?
Pokud Vám šperk dorazil z nějakého důvodu poškozený, moc nás to mrzí a rádi bychom to co nejdříve napravili. Postupujte prosím dle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ a u objednávky zvolte výměnu zboží. Do poznámky nám napište, že šperk dorazil s vadou. Následně poškozený šperk zašlete na adresu: Evolution Group CZ, Dolní náměstí 6, 466 01, Jablonec nad Nisou. Jakmile nám balíček od Vás dorazí, pošleme Vám nový, bezvadný kus zboží.

Jelikož je v tomto případě chyba na naší straně, rádi Vám uhradíme náklady na dopravné.

• Můj šperk potřebuje vyčistit. Mohu ho zaslat k Vám?
Jelikož máte na náš šperk 2 roky záruku, rádi se Vám o něj postaráme. Ať už šperk vykazuje nějakou vadu nebo jej chcete pouze vyčistit, postupujte opět podle pokynů k reklamaci: https://www.evolutiongroup.cz/reklamace/ . V tomto případě zvolte „Oprava zboží“.

• Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?
Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií a zašlete ve větší obálce na naši adresu.

• Zakoupil/a jsem u Vás náušnice, ale jednu jsem ztratil/a. Mohu si u Vás objednat pouze 1 ks náušnice?
V tomto případě nám zavolejte na tel.: 483 313 122 nebo napište na sales@evolutiongroup.cz, domluvíme se.

 

O ŠPERCÍCH

• Kde se dozvím rozměry šperku?
Rozměry šperku jsou vyobrazeny na okótované fotografii v detailu produktu. Zároveň jsou rozměry zmíněny také v popisu šperku.

• Jsou náušnice prodávány v páru nebo po kuse?
Veškeré náušnice prodáváme vždy jako pár. Cena je tedy za pár náušnic.

• Mohu se se šperkem koupat, sprchovat a spát?
Rozhodně Vám to nedoporučujeme. Životnost zakoupeného šperku prodloužíte právě tím, pokud zabráníte styku s vodou, parfémem nebo lakem na vlasy. Též na kontakt s lidským potem může výrobek reagovat oxidací povrchu, doporučujeme jej sundat na sport. Před spaním je ideální šperk doložit.

• Mám alergii na šperky. Co byste mi doporučili?
Žádný z našich šperků neobsahuje přídavek niklu, mohou jej tak nosit i alergici bez obavy z podráždění pokožky.

• Jak mohu zjistit velikost prstýnku?
Mrkněte sem: https://www.evolutiongroup.cz/jak-urcit-velikost-prstenu/ . 

• Líbí se mi náušnice typu „pecka“. Co to znamená?
Náušnice typu pecky jsou jednoduchým šperkem hodícím se pro každou ženu. Jedná se o náušnice, které nejsou visací a zapínají se nejčastěji na šroubek nebo puzetu. Najdete mezi nimi jednoduché tvary i originální designy.

• Šperk disponuje „ab efektem“. Co to znamená?
Krystal s ab efektem disponuje speciální vrstvou pokovení, která způsobuje různé vizuální efekty při rozdílných světelných podmínkách. Krystal v závislosti na světle může mít barvu čirého krystalu, modrou i zlatou. Efekt nese název Aurore Boreale – polární záře.

Kup teď

Inspirace pro Vás

Výhody

Proč si vybrat naše šperky

Sledujte nás