Jak postupovat při reklamaci
1. Stačí se Přihlásit ke svému účtu. Pokud jste přihlášeni, pokračujte na Můj účet ( v pravém horním rohu klikněte na svou e-mailovou adresu).
Každý zákazník, který u nás provedl objednávku, je automaticky registrován a má přístup ke svému účtu. Heslo najdete ve vašem e-mailu. Pokud nemůžete heslo dohledat, zašleme vám heslo nové: Zapomenuté heslo.
Heslo opište přesně, nekopírujte jej. Pozor na velká a malá písmena.
2. Zvolte Reklamace.
3. Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených produktů. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a zvolte jednu ze 3 možností:
• Výměna zboží ve lhůtě 14 dnů
• Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
• Oprava zboží
4. Klikněte na tlačítko reklamovat.
5. Zobrazí se vám reklamační formulář, ten prosím vyplňte a klikněte na tlačítko Odeslat reklamaci.
6. O zpracování reklamace budete informováni na váš e-mail.
7. Zboží k reklamaci odesílejte vždy na adresu:
EVOLUTION GROUP CZ s.r.o.
Dolní náměstí 6
466 01 Jablonec nad Nisou
VÝMĚNA ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro výměnu zboží. V případě výměny zboží za jiné v hodnotě nad 1499 Kč se poštovné neúčtuje, pouze případná dobírka ve výši 40 Kč. Je-li hodnota měněného zboží nižší než 1499 Kč účtujeme poštovné a případnou dobírku dle našich podmínek o dopravě. Zvolte si i způsob dopravy a napište jej do poznámky "Požaduji". Jakmile nám balíček dorazí, co nejdříve vám pošleme šperk dle vašeho výběru.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk nevybalujte z původních obalů. V případě vrácení šperku, u kterého byla na Vaše přání upravena velikost, se příplatek za úpravu nevrací.
OPRAVA ZBOŽÍ
Zakoupili jste u nás šperk, ale vykazuje nějakou vadu? Na každý šperk máte 2 roky záruku*, při jeho poškození Vám jej rádi opravíme. Samozřejmostí je i možnost opravit šperk po záruční lhůtě za úhradu. Zaregistrujte na svém účtu reklamaci a zašlete šperk na adresu uvedenou výše.
* Záruka na šperk se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu.
Záruka se nevztahuje na vady šperku vzniklé důsledkem opotřebení způsobeného obvyklým užíváním - oxidace šperku, poškrábání, otěr zlacení a rhodiování atd. Šperk musí být dodán k opravě kompletní.
Záruka se také nevztahuje na vady šperku vzniklé nevhodným zacházením a mechanickým poškozením, jako např. deformace šperku, násilné přetržení řetízku, rozbití krystalů, ulomení dříku náušnic atd.