777 618 166 Přihlásit se
Košík je prázdný {{ pocetPolozek }} ks    {{ suma }} Kč

Jak postupovat při reklamaci

1.    Stačí se Přihlásit ke svému účtu a vybrat Reklamace. Pokud jste přihlášeni pokračujte na Můj účet.
Každý zákazník, který u nás provedl objednávku, je automaticky registrován a má přístup ke svému účtu. Heslo najdete ve vašem e-mailu. Pokud nemůžete heslo dohledat, zašleme vám heslo nové: Zapomenuté heslo
2.    Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených produktů. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a zvolte jednu ze 3 možností:
•    Výměna zboží ve lhůtě 14 dnů
•    Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
•    Oprava zboží

3.    Klikněte na tlačítko reklamovat.
4.    Zobrazí se vám reklamační formulář, ten prosím vyplňte a klikněte na tlačítko Odeslat reklamaci. 
5.    O zpracování reklamace budete informováni na váš e-mail. 
6.    Zboží k reklamaci odesílejte vždy na adresu:

EVOLUTION GROUP CZ s.r.o.
Dolní náměstí 6
466 01 Jablonec nad Nisou



VÝMĚNA ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNŮ
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk nevybalujte z původních obalů.

OPRAVA ZBOŽÍ
Zakoupili jste u nás šperk, ale vykazuje nějakou vadu? Na každý šperk máte 2 roky záruku, při jeho poškození Vám jej rádi opravíme. Zaregistrujte na svém účtu reklamaci a zašlete šperk na adresu uvedenou výše. 

Kup teď

Inspirace pro Vás

Výhody

Proč si vybrat naše šperky

Sledujte nás