Košík je prázdný {{ pocetPolozek }} ks    {{ suma }} Kč
EvolutionGroup.cz   Reklamace

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

1.    Stačí se Přihlásit ke svému účtu. Pokud jste přihlášeni pokračujte na Můj účet ( v pravém horním rohu klikněte na svou e-mailovou adresu). 
Každý zákazník, který u nás provedl objednávku, je automaticky registrován a má přístup ke svému účtu. Heslo najdete ve vašem e-mailu. Pokud nemůžete heslo dohledat, zašleme vám heslo nové: Zapomenuté heslo
2. Zvolte Reklamace.
2.    Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených produktů. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a zvolte jednu ze 3 možností:
•    Výměna zboží ve lhůtě 14 dnů
•    Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
•    Oprava zboží

3.    Klikněte na tlačítko reklamovat.
4.    Zobrazí se vám reklamační formulář, ten prosím vyplňte a klikněte na tlačítko Odeslat reklamaci. 
5.    O zpracování reklamace budete informováni na váš e-mail. 
6.    Zboží k reklamaci odesílejte vždy na adresu:

EVOLUTION GROUP CZ s.r.o.
Dolní náměstí 6
466 01 Jablonec nad Nisou



VÝMĚNA ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Zakoupili jste prsten, který velikostně nesedí? Nebo jste vybrali náušnice v barvě, kterou obdarovaná nerada? Nic se neděje. Zboží vám rádi vyměníme. Stačí, když nám produkt do 14 dnů zašlete zpět na naši adresu. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ
Klikli jste nedopatřením na jiný produkt? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět. Jen vás prosíme, šperk nevybalujte z původních obalů.

OPRAVA ZBOŽÍ
Zakoupili jste u nás šperk, ale vykazuje nějakou vadu? Na každý šperk máte 2 roky záruku*, při jeho poškození Vám jej rádi opravíme. Zaregistrujte na svém účtu reklamaci a zašlete šperk na adresu uvedenou výše. 

* Záruka na šperk se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. 
Záruka se nevztahuje na vady šperku vzniklé důsledkem opotřebení způsobeného obvyklým užíváním - oxidace šperku, poškrábání, otěr zlacení a rhodiování atd. Šperk musí být dodán k opravě kompletní. 
Záruka se také nevztahuje na vady šperku vzniklé nevhodným zacházením a mechanickým poškozením, jako např. deformace šperku, násilné přetržení řetízku, rozbití krystalů, ulomení dříku náušnic atd. 

Video návod - jak postupovat při reklamaci

 

Kup teď

Inspirace pro Vás

Sledujte nás